• وبلاگ : دختر پاييزي
  • يادداشت : باز هم بي عشق تر ...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + Shepherd 
    سلام اين چيزهايي که هيچ کس گرامي - که البته ظاهراً خيلي با خانمها مساله داره - از انها ياد مي کنه ناشي از نگاه کليشه اي به دختران امروزه؛ کسي واقعيات جامعه را انکار نمي کنه اما نه همه دختراي ايراني اين طوري هستن و نه اين که چيزهايي که ايشون گفته لزوماً بدن؛ اگر مردي ابراز محبت مي کنه بايد عُرضه هم داشته باشه تا بتونه زندگي را مديريت کنه، زندگي با حرف تو خالي و باد هوا نمي چرخه. هديه گرفتن و هديه دادن نشانه ابراز محبته نه چيز ديگري.
    يکي از مسئولان تربيت در خانواده، مادر خانواده است و همه مسئوليت به عهده او نيست اگر مادر يک سيستم تربيتي و پدر سيستم متفاوت را در پيش گرفت، چه؟ اگر بچه پسر بود و پدر خواست به نحوي الگوي پسر باشد که الگوي مردسالار پيشينيان را زنده نگه دارد چه؟
    مساله اين است که بسياري از مادران هم هنوز اصلاً به حقوق خود در خانواده آشنايي کافي ندارند و تحت همان سيستم مردسالار تن به فرودستي داده اند و اگر شان و عزت خود را پيدا کنند، آنگاه انها هم در تربيت فرزندا نقش جدي تري خواهند داشت. اگر زنان شان و احترام حقيقي ببينند، آن گاه ضرورتي نمي بينند که به اين چيزهايي که آقا هيچ کس مي گويند متوسل شوند و از راه هاي مختلف به تلافي ستمهاي مردان - نه همه مردان- برآيند.
    هر کس عشق حقيقي را نچشد ناچار چيز ديگري را جايگزين مي کند.