سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفت سال پیش دوستم فرانک که همسایه ام نیز هست ،چند گیاه بامبو به من هدیه داد . او بامبو های زیادی در خانه ی خودش هم دارد . من از این هدیه خیلی خوشحال شدم چون عاشق بامبو هستم .به خصوص به خاطر ظرافت و عقیده ای که در مورد خوش یمن بودنشان دارم .

آنها را به باغچه ی خودم بردم و در کنار حوضچه ای که داشتم کاشتم . و منتظر شدم .... انتظار ، انظار ... هیچی ! هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد ! بامبو هایی که می گویند در یک روز ، بین 60 سانتی متر تا 1متر رشد می کنند ، همان قد مانند ... یک روز معجزه ای رخ داد ! بامبو های من به معنای واقعی کلمه ، به پرواز در آمدند ، به طوری که از من هم بلند قد تر شدند ! حتی بلند تر از دکل کشتی های بادبانی . نمی توانستم باورم کنم که یعنی چه اتفاقی افتاده بود !!؟

به سراغ فرانک رفتم و از اون پرسیدم ، فرانک توضیح داد که بامبو ها ، در طی چند سال شبکه های ریشه ای در زیر زمین ایجاد می کنند ، سپس یک روز دیوانه وار قد می کشند که تقریبا بدون برگ هستند و سر انجام ، در سومین مرحله می شکفند ... !

باید صبر و شکیبایی را آموخت و مثل بامبو ها عمل کرد . بامبو وقتی به مرحله ی رشد می رسد چنان ساختار محکمی دارد ، که از فولاد مقاوم تر عمل می کند ...

منبع : دوهفته نامه ی موفقیت

 



[ جمعه 90/2/2 ] [ 2:24 عصر ] [ شیوانا ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
چاپ تی شرت