سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این یه کیفه شدیدا زشتی بود که خاله ام از سفر مکه واسم سوغات آوورده بود . منم دیدم از جین بودن و ایناش خوشم میاد ، گفتم یه ابتکاری به خرج بدم .... بدین شکل درش اووردم !

اول اینکه تو عکس به قسمت جیبش نگاه کنید ، اونجایی که توآیلایت نوشته شده ، میبینی سایه روشنه ... !؟ اونجا با گل دوزی ( اونم صنعتی ! ) یه دونه آناناس دوخته بودن !!!! منم با هزار بدبختی و با بشکاف از صحنه ی کیف محوش کردم ! ولی خدایش خیلی سخت بود !بالای کمربندشم یه چیزه خارجکی بلغور کرده بودن و با نخ قرمز دوخته بودن (!) اون رو هم بشکافتیم ! و سمت چپ کیف ! همون جا که یه یک چهارم دایره هست ! یک نصفه زیپه زرد رنگه فوق کثیف (!!!) دوخته شده بود که حالمو به هم می زد ! اونو هم از بین بردم !اون کمربند قرمزی رو هم که میبینین ، رنگه خردلی داشت ! با نوشته های مشکی چاپ شده ی روش !!! توی تغییراتی که دادم ، تو اون هلالیه یه جیبه دمه دستی واسه موبایلم که دم به دقیقه باید چکش کنم درست کردم !

خلاصه اینکه بعد همه این بدوز بشکافا ، کمربنده رو با رنگ اکرولیک قرمز دوبار رنگ زدم تا هم رنگش عوض شه هم نوشته هاش معلوم نشه .یه سری عکس توایلایت با نوشته هاشونو با لپ تاپ باز کردم . بعد سایزشونو متناسب با جایی که رو کیف می خواستم بنویسم تنظیم کردم .یه کاغذ معمولی رو گذاشتم رو صفحه لپ تاپ و با چسب کاغذی ثابتش کردم . با یه مداد هم نوشته ای که می خواستمو رو کاغذ نوشتم .بعد با استفاده از کاربرن ، نوشته رو رو یه مقوای محکم تر ( به عنوان شابلون ) منتقل کردم .و بعد شابلون رو روی قسمت مد نظرم رو کیف گذاشتم ، بعد از اینکه با روان نویس متن رو نوشتم ، با رنگ اکرولیک رنگش زدم ...

فعلا ...

 



[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 4:25 عصر ] [ شیوانا ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
چاپ تی شرت