سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیح اینکه من یه عالمه عکس و کاره تلمبار شده دارم که فقط باید آپلود بشن و اینجا قرار بگیرن ولی اصلا حس حالشو ندارم .... ماشالا نیست اینجام همچین زیاد نقد می شه !!! آدم به وجد میاد که کارای بیشتری بزاره !

کار اول و دو کار اول توضیح خاصی نداره . کار دوم که با اکولینه ، جریانش اینه :

یه طرح که به اصطلاح بهش می گن طرح هاشور رو اول انتخاب می کنیم . که تو این کار ، عکس من این بوده :

یه شیشه به همون قطع A3 رو هر مدلی و هر رنگی که می خوایم با رنگ روغن رنگ می زنیم . بعد با غلتک رنگو رو شیشه صاف و یه دست می کنیم . حالا طرحمونو به پشت مقوای سفید می چسبونیم . مقوای سفیدمونو با همون اندازه ، خیلی آروم بدون اینکه فشاری با دست بهش وارد کنیم ، می زاریم رو شیشه . بعدشم یه چیزی حائل دستمون می کنیم و فقط روی جاهایی که تو خود شکل خط هست با خودکاری چیزی فشار وارد می کنیم و می کشیمش . ولی باید دقت کرد که هر جای دیگه ای که کوچک ترین فشاری وارد شه ، اونجا هم رنگ می گیره و کار رو خراب می کنه ! بعد از این کار ها ، شکل عکس اولی که گذاشتم در میاد !! بعد از اون می شینیم به دلخواد با اکولین ، طرح رو رنگ می کنیم که باز می شه عکس دومی که گذاشتم .... که من اون رنگ قرمز پشت رو برای این انتخاب کردم که حس خشونتو منتقل کنه !

کار سوم هم مثل کار قبلی باید یه مدل داشته باشه که به مدلش ، به اصطلاح می گن طرح کودک . به خاطر این بهش می گن که طرح تو این سبک باید کاملا رنگاش تجزیه شده و ساده باشه . طرح اولیه من این بوده :

بعد از انتخاب مدل ، به یه عالمه طلق احتیاج داریم . میشینیم دونه دونه رنگ های مدلمونو تفکیک می کنیم . من مثلا فکر کنم 8 یا 9 تا رنگ تو این کارم داشتم که برای هر کدومشون یه طلق لازمه . 4 تا مربع کوچیک به عنوان جایگاه گوشه های عکس مدل اصلی می کشیم . بعد هر طلقی رو که می زاریم رو کار ، به اضافه ی مربع هایی که روش می کشیم ، اون رنگ خاص ، مثلا آبی ، رو هم می کشیم و بعدا با کاتر می بریمش .بعد از اینکه برای طلق هر رنگی رو بریدیم ، طلق های رو به ترتیب روشن ترین رنگ تا تیره ترین رنگ روی یه مقوای سفید ، یکی یکی می زاریم و رنگ می زنیم . که در آخر کار اصلی در میاد ....

توضیحات من هرچقدرم که کامل باشه تا عملی کسی انجام نده یا حداقل نبینه ، متوجه نمیشه .... من الان دارم برای تولد دوستم ، یه با هر کدوم از سبکایی که یاد گرفتم ، نثاشی می کنم. سعی می کنم موقع عمل ، مرحله به مرحله شو عکس بگیرم و براتون بزارم تا منظورمو بهتر متوجه شید .

حالا فکر کنم بهتر می تونید با این توضیحات کارامو نقد کنید .

فعلا



[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 6:28 صبح ] [ شیوانا ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
چاپ تی شرت