• وبلاگ : دختر پاييزي
  • يادداشت : باز هم بي عشق تر ...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + Shepherd 
    سلام اين چيزهايي که هيچ کس گرامي - که البته ظاهراً خيلي با خانمها مساله داره - از انها ياد مي کنه ناشي از نگاه کليشه اي به دختران امروزه؛ کسي واقعيات جامعه را انکار نمي کنه اما نه همه دختراي ايراني اين طوري هستن و نه اين که چيزهايي که ايشون گفته لزوماً بدن؛ اگر مردي ابراز محبت مي کنه بايد عُرضه هم داشته باشه تا بتونه زندگي را مديريت کنه، زندگي با حرف تو خالي و باد هوا نمي چرخه. هديه گرفتن و هديه دادن نشانه ابراز محبته نه چيز ديگري.
    يکي از مسئولان تربيت در خانواده، مادر خانواده است و همه مسئوليت به عهده او نيست اگر مادر يک سيستم تربيتي و پدر سيستم متفاوت را در پيش گرفت، چه؟ اگر بچه پسر بود و پدر خواست به نحوي الگوي پسر باشد که الگوي مردسالار پيشينيان را زنده نگه دارد چه؟
    مساله اين است که بسياري از مادران هم هنوز اصلاً به حقوق خود در خانواده آشنايي کافي ندارند و تحت همان سيستم مردسالار تن به فرودستي داده اند و اگر شان و عزت خود را پيدا کنند، آنگاه انها هم در تربيت فرزندا نقش جدي تري خواهند داشت. اگر زنان شان و احترام حقيقي ببينند، آن گاه ضرورتي نمي بينند که به اين چيزهايي که آقا هيچ کس مي گويند متوسل شوند و از راه هاي مختلف به تلافي ستمهاي مردان - نه همه مردان- برآيند.
    هر کس عشق حقيقي را نچشد ناچار چيز ديگري را جايگزين مي کند.
    + هيچ کس 
    وقتي دختران ما در نگاه اول موجودي پسر را چک ميکنند
    وقتي از او ميپرسند منزلت کجاست
    ماشين داري يا نه
    اوه برايم هديه چه ميخري؟
    اگر مرد باشي و اينهمه را بشنوي فقط در رابطه به خودت فکر خواهي کرد مگر اينکه از خودت گذشته باشي
    اينکه مشکلات جنس دوم در خانواده شروع ميشود بايد بگويم مسئول تربيت خانه خود يک زن است. پس مشکلات تفکري را خود شما زنان به وجود آورده ايد. مردها هميشه در اختيار زنان بوده اند. اين را ميتواني با کمي دقت ببيني. مردها تصميمشان در زندگي بعد زن است
    نه همراه زن. در عشق نيز شما زنان کار را به اينجا کشيده ايد. من بسيار ديده ام اين را
    از دختران و زنان اين کشور خسته شده ام. کاش يک مرد بودي تا خودخواهي هاي يک زن را ميفهميدي
    پيروز باشيد
    پاسخ

    من تنها چيزي كه احساس مي كنم اينه كه شما شمشير رو از رو بستي !!!هيچ كس عزيز ، من هيچ دعواي با كسي ندارم . عقيده ي شما اينه ، باشه .قبول . عقيده ي هر كس محترمه . من هيچ وقت نگفتم زنا رو ارشن و مرا زير فرش ! هيچ وقت هرچي خواستم بار مردا نكردم ! شما هم خواهشا احساسات خودتونو كنترل كنيد و با دليل و منطق نظر بديد . اصلا من تو متن اين آپم ، حرفي از مرد و زن زدم‏!!!؟ كه شما شمشيرو از رو بستي كه نه ! شماها اين وضع رو به وجود آوورديد !!!؟ اميدوارم يه روز با ارامش و منطق بيشتر تو وبلاگ من نظر بديد .
    + رزا ياسي 
    سلام شيواناي عزيز
    به اختصار ولي شيوا و رسا به حقيقت مهمي اشاره کردي.
    اگه خوب نگاه کنيم بسياري از مشکلات ما و جامعه ما ، به موضوع مهم و حياتي عشق برميگرده.
    خيلي هامون تعريف درستي از عشق نداريم ، به همين دليل زندگي بي عشقي رو تجربه ميکنيم. البته تو با متنت اشاره ي مستقيمي به نوع خاصي از عشق ورزي داشتي که کاملا هم درسته، اما ميخوام بگم عشق نه فقط در اين رابطه کم رنگ شده بلکه اصولا در هيچ جاي زندگي ما ( غالبا) حضور جدي نداره. به همين دليل نياز فطري ما به عاشق بودن برآورده نميشه و زندگيمون دستخوش مشکلات مختلف ميشه. براي همه مردم و براي خودمون آرزو ميکنم که زندگي آکنده از عشقي رو تجربه کنيم. اونوقت احساس ميکنيم که توي بهشتيم.
    پيروز باشي.
    + Shepherd 
    سلام شيواناخسته نباشي
    من مطالب وبلاگت را به ترتيب مي خونم و نظر مي دم. آخر کامنت قبليم درباره مطلب قبليت به جايي رسيدم که اول مطلب جديدته و متوجه شدم (از نگاه خودم مي گم) که هم نظري من با شما در اين قالب جلوه کرده. عشق، حساب و کتاب و عقلانيت نمي شناسه. عشق، تسليم، ايثار، گذشت و خود را نديدن و محبوب را ديدنه اگه هر گونه محاسبه ديگه اي وارد بشه، خدشه مي زنه. اين چيزي که در مورد دين اسلام هم هست همينه يعني خداوند از عشق به خودش به تسليم شدن ياد کرده و گرنه اين کلمه، الان، اين طور مصطلح شده و به عنوان دين شناخته مي شه؛ در اصل معنيش، تسليم بودن به معني عشق ورزي به خداست و اگه ما کمي به ريشه واژه ها دقت کنيم مي تونيم راحت متوجه شيم.
    عشق ورزي به خدا هم از عشق ورزي به مخلوقات او شروع مي شه؛ از مورچه گرفته تا ستاره هاي آسمون؛ اگه به اينها دقت نمي کنيم و زيبايي اونها را فراموش کرديم پس از عشق در وجود ما خبري نيست.
    پاسخ

    بله . مي دونستم ريشه ي اسلام از كجا مياد .... درسته .